SynchronicerSætter strøm til jeres arbejdsgange

Saml jeres opgavestyring og koordinering i én brugervenlig app.
Med Synchronicer sparer I tid på administration og giver medarbejderne mere luft til kerneopgaverne.

synchronicer plus lejre kommune vej og park
ikon tip kommunen blue
Tip Kommunen
ikon graesslaaning blue
Græsslåning
ikon rutekoersel blue
Rutekørsel
ikon lysanlaeg blue
Lysanlæg
ikon tracking blue
Tracking
ikon broendsugning blue
Brøndsugning
ikon affaldskoersel blue
Affaldskørsel
ikon vintertjeneste blue
Vintertjeneste
ikon grundejerforpligtelser blue
Grundejerforpligtelser
ikon earkiv blue
eArkiv
ikon parkering blue
Parkering
ikon rottefri blue
RotteFRI
Se hvordan Lejre Kommune benytter Synchronicer+

Går tiden med administration?

Det er skønt med medarbejdere, som kan holde mange bolde i luften, men lad os være ærlige: Når mængden af opgaver stiger, gør risikoen for fejl det også. I hvert fald, hvis hver opgave skaber mere bøvlet administration; dokumentation, tidsregistrering og fakturering i forskellige systemer. Systemer, som endda kan være svære at gennemskue og bruge.

Det gælder ikke mindst, når I skal koordinere det hele på tværs af kontoret, bilen og hvor end opgaven skal udføres.

Kender I til nedenstående udfordringer?Så kan Synchronicer være relevant for jer

Dokumentationen er bøvlet

Vigtig dokumentation går tabt eller skal graves frem, når medarbejdere pendulerer mellem opgaver, systemer og arbejdsgange. Og mister overblikket.

Tidsregistreringen er upræcis

Når arbejdstid skal registreres manuelt eller i flere forskellige systemer, bliver registreringen upræcis og svingende.

Tung koordinering

Fordi koordineringen foregår på tværs af systemer, som måske ovenikøbet ikke er brugervenlige, opstår der misforståelser, overlap og forsinkelser, som der skal ryddes op i.

Bunker af papir

Papirarbejde og manuelle processer sluger tid, der kunne bruges på selve opgaven.

Digitaliserer jeres arbejdsgange – ét sted!

Appen kan tilpasse jeres arbejdsgange – jeres tidsregistrering, materialer, fakturering og dokumentation – og samle dem ét sted. Den er nem at bruge, og når alting er samlet, bliver medarbejderne hurtigt fortrolige med den. Ligesom det også bliver nemmere at styre og fordele arbejdet. Det betyder, at tiden ikke går med administration, men med at få klaret opgaverne.

Synchronicer har hjulpet os med at gøre dokumentation nemmere på gaden. Vi har ligeledes fået optimeret arbejdsgangene markant ved at kunne analysere opgavetyper og data.
Frederiksberg kommuneStefan Frost – P-chef
synchronicer desktop app kortvisning

Synchronicer kan skabe værdi for jer ved at

Samle al dokumentation ét sted

Med alle dokumenter samlet digitalt og tilgængelig fra app eller desktop er vigtig information altid let tilgængelig.

Tidsregistreringen enkel og præcis

Automatiseret og brugervenlig registrering sikrer, at medarbejdere nemt og præcist kan logge deres tid – uden fejl og ekstra arbejde.

Strømline koordineringen

Med en fælles platform bliver opgaver, aftaler og deadlines tydelige for alle, så misforståelser og forsinkelser undgås.

Sætte strøm til papirerne

Digitale workflows letter manuelle processer, fjerner behovet for fysiske papirer og frigiver tid til kerneopgaverne.

Se hvordan Lyngby-Taarbæk Kommune benytter Synchronicer+

Tre afgørende funktioner

Konfigurerbare moduler – Systemet kan sammensættes på kryds og tværs, så I får en løsning, der rummer og digitaliserer lige netop jeres arbejdsgange. Både på web, iOS og Android.

Alt fungerer offline – Så I kan anvende appen steder, hvor der ikke er internetdækning. Når forbindelsen genoprettes, synkroniseres alle data automatisk, hvilket sikrer kontinuitet og pålidelighed i jeres opgavestyring.

Software as a service – vi sørger for det hele – Vi leverer Synchronicer som en software as a service (SaaS). Vi tager fuldt ansvar for både infrastrukturen og dens vedligehold, og alt kører derfor altid på nyeste version. I behøver ikke bøvle med hverken installation eller drift.

Synchronicer er designet til at imødekomme jeres krav – uanset om I er en offentlig institution eller en privat virksomhed.

Vores samarbejdspartnere
ase logo graa Aarhus Kommune logo graa Aalborg Kommune logo graa Novafos logo graa Gribskov Kommune logo graa Munck Asfalt logo graa novasol logo graa Lejre Kommune logo graa dalgas hededanmark logo graa Soroe Kommune logo graa trekantens anlaeg og ejendomsservice logo Herlev Kommune logo graa FOF logo graa Frederiksberg Kommune logo graa SCT Transport logo graa Frederikssund Kommune logo graa Dania Connect logo graa Albertslund Kommune logo graa SOS International logo graa Glostrup Kommune logo graa Scandi Livestock logo graa Gladsaxe Kommune logo graa Icopal logo graa Kerteminde Kommune logo graa Sandmaster logo graa Ringsted Kommune logo graa SMOKA logo graa Lyngby-Taarbaek Kommune logo graa JK Kappel logo graa torben clausen logo norddjurs kommune logo graa
DET SIGER VORES KUNDER

Vi lever af tilfredse kunder

reference stefan frost frederiksberg kommune
“Synchronicer har hjulpet os med at gøre dokumentation nemmere på gaden. Vi har ligeledes fået optimeret arbejdsgangene markant ved at kunne analysere opgavetyper og data.”
Frederiksberg kommuneStefan Frost – P-chef
reference jonas larsen it chef sct transport
”Vi har arbejdet med Soft Design i over 10 år, og de har altid været meget lydhøre over for vores behov. Deres løsninger er fleksible og kan tilpasses vores specifikke krav, hvilket har forbedret vores arbejdsprocesser betydeligt gennem årene. Med Synchronicer tildeler vi fx opgaver til chaufførerne og opdaterer informationer digitalt, som gør det nemt for os at fakturere hurtigere og holde styr på vores flåde. Det har gjort os mere effektive og sikret, at SCT Transport altid har været i front med digitalisering i branchen.”
SCT Transport A/SJonas Larsen – IT-chef
reference bent bodebjerg ringsted kommune
“Soft Design har i årevis leveret en fuldt digitaliseret løsning til vores opgavestyring. Gennem Synchronicer har vi effektivt håndteret omkring 6.000 opgaver årligt, hvoraf 1.200 er tips fra borgerne, som integreres direkte i systemet. En omfattende og dynamisk opgaveliste kræver en præcis og fleksibel løsning, både i den daglige drift og ved sygdom og ferie. Med Synchronicer kan opgaver løses på farten via tablet eller telefon, og den digitaliserede opgaveliste kan let flyttes til en anden medarbejder. Synchronicer gør komplicerede opgaver enkle, hvilket er en ægte kunst. Vi kan varmt anbefale Soft Designs løsning – og det har vi allerede gjort flere gange,” siger Bent Bodebjerg, der er driftsleder hos Ringsted Kommune.”
Ringsted kommuneBent Bodebjerg – Driftsleder
simon birk thomsen it business partner hos dania connect
“Med Soft Designs Job+ app har vi sikret effektive arbejdsgange hos Dania Connect. Funktioner som direkte opgaveoprettelse, offline funktionalitet og automatisk tidsregistrering betyder, at vores disponenter nu undgår over 100 daglige koordinerende opkald fra vores flåde af lastbiler– vores telefoner bimler og bamler ikke uhensigtsmæssigt. Systemet kører på skinner og opdateres løbende. Samarbejdet, der strækker sig over mere end 10 år, bygger på gensidig respekt og en fælles forståelse for vores forretning.”
Dania ConnectSimon Birk Thomsen – IT Business Partner