Synchronicer RutekørselGør rutekørsel effektivt med ruteberegning og det brugervenlige planlægningsværktøj, der giver optimale ruter og minimerer kørsel.

synchronicer flaadestyring illustration v2

Det får I med Synchronicer Rutekørsel

Dokumentér og få overblik over, om ruten er kørt, og om opgaverne er løst.

Med tilvalg af GPS-tracking er det muligt at se, hvornår materiellet er anvendt.

Ruten kan overdrages til en anden medarbejder.

En rute kan afbrydes for at blive startet igen senere eller dagen efter.

Mulighed for dataudtræk og integration af kort fra jeres GIS.

synchronicer rutekoersel app v2

Hurtig og effektiv proces

Drop papirarbejdet og spar tid

Medarbejderen afvikler kørslen fra appen, som automatisk dokumenterer, om ruten er kørt, og om opgaverne er løst. Appen registrerer alle positioner, tidsforbrug og oplysninger, som straks bliver opdateret og tilgængeligt via opgavestyringen på kontoret.

Hurtig og brugervenlig app

Appen er udviklet med fokus på, at det skal være hurtigt og nemt for medarbejderen. Derfor følger medarbejderen blot appens anvisninger og får arbejdsruten vist overskueligt på tablet/smartphone. Der er overblik for arbejdsprocessen på ruterne – også for dig som leder. Digitale kortlag erstatter de tidligere pdf-kort og gør det muligt at uploade prædefinerede digitale kortlag, som automatisk bliver opdateret, så medarbejderne nemt kan følge ruten. Du kan filtrere, hvilke medarbejdere eller områder, der skal vises på kortet – og hvor detaljeret du vil se arbejdsgangen.

Kom videre med ét klik

Medarbejderen kan nemt indikere, at vejen er blokeret med ét enkelt klik på stedet, og at medarbejderen er videre på ruten. Kontoret kan altid følge ruten i realtid på både oversigtskort og på listeform, hvor rutekørslerne kan følges helt ned til mindste detalje.

Nemt planlægningsværktøj gør kontorfunktionen effektiv

Med løsningen “Turplanlægger” får kontoret et brugervenligt værktøj, der giver overblik og mulighed for at gennemgå planlagte ruter. Planlægningsværktøjet viser de kontoransvarlige den samlede kørselsvarighed, antal kilometer samt start- og stoppested. De kontoransvarlige kan let og hurtigt ændre rækkefølgen på ruten, som straks giver en ny beregning af den samlede kørselsvarighed, antal kilometer og eventuelt nyt start- og slutpunkt.

DET SIGER VORES KUNDER

Vi lever af tilfredse kunder

reference stefan frost frederiksberg kommune
“Synchronicer har hjulpet os med at gøre dokumentation nemmere på gaden. Vi har ligeledes fået optimeret arbejdsgangene markant ved at kunne analysere opgavetyper og data.”
Frederiksberg kommuneStefan Frost – P-chef
reference jonas larsen it chef sct transport
”Vi har arbejdet med SoftDesign i over 10 år, og de har altid været meget lydhøre over for vores behov. Deres løsninger er fleksible og kan tilpasses vores specifikke krav, hvilket har forbedret vores arbejdsprocesser betydeligt gennem årene. Med Synchronicer tildeler vi fx opgaver til chaufførerne og opdaterer informationer digitalt, som gør det nemt for os at fakturere hurtigere og holde styr på vores flåde. Det har gjort os mere effektive og sikret, at SCT Transport altid har været i front med digitalisering i branchen.”
SCT Transport A/SJonas Larsen – IT-chef
reference bent bodebjerg ringsted kommune
“Soft Design har i årevis leveret en fuldt digitaliseret løsning til vores opgavestyring. Gennem Synchronicer har vi effektivt håndteret omkring 6.000 opgaver årligt, hvoraf 1.200 er tips fra borgerne, som integreres direkte i systemet. En omfattende og dynamisk opgaveliste kræver en præcis og fleksibel løsning, både i den daglige drift og ved sygdom og ferie. Med Synchronicer kan opgaver løses på farten via tablet eller telefon, og den digitaliserede opgaveliste kan let flyttes til en anden medarbejder. Synchronicer gør komplicerede opgaver enkle, hvilket er en ægte kunst. Vi kan varmt anbefale Soft Designs løsning – og det har vi allerede gjort flere gange,” siger Bent Bodebjerg, der er driftsleder hos Ringsted Kommune.”
Ringsted kommuneBent Bodebjerg – Driftsleder
reference henrik carlsen gladsaxe kommune
“Synchronicer giver os et konstant overblik over, hvor meget der er blevet brugt på de enkelte opgaver – samtidig med at dokumentation er på plads med det samme.”
Gladsaxe kommuneHenrik Carlsen – Driftschef