Synchronicer GrundejerforpligtelserHold styr på, om grundejerne overholder forpligtelserne

Det kan være en udfordring at få grundejere til at overholde forpligtelserne – og det er desuden tidskrævende at holde styr på dem, der stadig lader hækken blokere stien eller forhindre en gennemgang.
Nu kan du nemt holde styr på hele processen med Synchronicer Grundejerforpligtelser.

synchronicer grundejerforpligtelser illustration
synchronicer grundejerforpligtelser app v1

Nem afvikling af sager fra start til slut

Automatisk opfølgning og lagring af dokumentation

Det er simpelt at registrere en sag på appen: Tag et billede, vælg kategori og skriv en tekst. Appen registrerer stedets position, og det hele bliver sendt til kontoret, så I har dokumentationen i orden. Systemet genererer automatisk den første besigtigelsesopgave.

Aflevér henstillingen med det samme

Når medarbejderen har foretaget tilsynet og valgt årsagen til henstillingen, generer appen automatisk en henstilling med den valgte årsag, som medarbejderen kan printe fra en mobil printer. Så modtager grundejeren straks henstillingsbrevet.

Hold nemt styr på opfølgningerne

Hvis grundejeren stadig ikke bringer forholdet i orden efter første besigtigelse, genererer systemet en ny besigtigelsesopgave efter 14 dage med en påbudsmail til kontoret, som kan videresende mailen til grundejerens e-boks med tidsstemplet billeddokumentation.

Dokumentér processen

Hvis forholdet ikke er ordnet ved anden besigtigelse, genererer systemet en ny opgave efter 7 dage med en sidste advarselsmail. Hvis grundejeren stadig ikke ordner forholdet, kan I selv få løst opgaven og sende fakturaen til grundejeren.

Synliggør hele forløbet

Dokumentation, der viser, at I overholder loven, er på plads med alle registreringer automatisk gemt overskueligt i systemet. Hele arbejdsgangen for sagen er samlet ét sted, og al kommunikation, der er forbundet med sagen, kan altid nemt findes frem.

synchronicer grundejerforpligtelser desktop v1
DET SIGER VORES KUNDER

Vi lever af tilfredse kunder

reference stefan frost frederiksberg kommune
“Synchronicer har hjulpet os med at gøre dokumentation nemmere på gaden. Vi har ligeledes fået optimeret arbejdsgangene markant ved at kunne analysere opgavetyper og data.”
Frederiksberg kommuneStefan Frost – P-chef
reference jonas larsen it chef sct transport
”Vi har arbejdet med Soft Design i over 10 år, og de har altid været meget lydhøre over for vores behov. Deres løsninger er fleksible og kan tilpasses vores specifikke krav, hvilket har forbedret vores arbejdsprocesser betydeligt gennem årene. Med Synchronicer tildeler vi fx opgaver til chaufførerne og opdaterer informationer digitalt, som gør det nemt for os at fakturere hurtigere og holde styr på vores flåde. Det har gjort os mere effektive og sikret, at SCT Transport altid har været i front med digitalisering i branchen.”
SCT Transport A/SJonas Larsen – IT-chef
reference bent bodebjerg ringsted kommune
“Soft Design har i årevis leveret en fuldt digitaliseret løsning til vores opgavestyring. Gennem Synchronicer har vi effektivt håndteret omkring 6.000 opgaver årligt, hvoraf 1.200 er tips fra borgerne, som integreres direkte i systemet. En omfattende og dynamisk opgaveliste kræver en præcis og fleksibel løsning, både i den daglige drift og ved sygdom og ferie. Med Synchronicer kan opgaver løses på farten via tablet eller telefon, og den digitaliserede opgaveliste kan let flyttes til en anden medarbejder. Synchronicer gør komplicerede opgaver enkle, hvilket er en ægte kunst. Vi kan varmt anbefale Soft Designs løsning – og det har vi allerede gjort flere gange,” siger Bent Bodebjerg, der er driftsleder hos Ringsted Kommune.”
Ringsted kommuneBent Bodebjerg – Driftsleder
simon birk thomsen it business partner hos dania connect
“Med Soft Designs Job+ app har vi sikret effektive arbejdsgange hos Dania Connect. Funktioner som direkte opgaveoprettelse, offline funktionalitet og automatisk tidsregistrering betyder, at vores disponenter nu undgår over 100 daglige koordinerende opkald fra vores flåde af lastbiler– vores telefoner bimler og bamler ikke uhensigtsmæssigt. Systemet kører på skinner og opdateres løbende. Samarbejdet, der strækker sig over mere end 10 år, bygger på gensidig respekt og en fælles forståelse for vores forretning.”
Dania ConnectSimon Birk Thomsen – IT Business Partner