Synchronicer Tip kommunenLad borgerne give en hånd med

Giv borgerne mulighed for at bruge en app til at gøre opmærksom på skader i området. Det kan fx være graffiti, slaghuller eller skader på skilte. Løsningen gør processen nem og overskuelig for både borgere og kommune.

synchronicer tip kommunen illustration v1

Fordele ved Synchronicer Tip kommunen

Al data, herunder billeder og kommunikation mellem kontor og medarbejder, bliver gemt med datostempling og position i systemet.

Kontoret har adgang til et detaljeret oversigtskort med alle opgaver, tildelingsdetaljer og status på arbejdet.

Når et tip er godkendt, oprettes en opgave, som indgår i opgavepuljen. Så er der hele tiden styr på opgavepuljen.

Hvis borgere vælger at tilføje kontaktoplysninger til tippet, kan de løbende få statusopdateringer.

synchronicer tip kommunen app v1

Nem proces for både borgere og kommune

Borgeren indberetter en skade ved at aktivere appen, tage et billede og vælge skadens type og position – nemt og hurtigt. Borgeren kan også tilføje en besked eller kontaktinformation, før tippet sendes direkte til kommunen. Alle tip gemmes i en pulje, som administrationen let kan overføre til de relevante arbejdsteams. Den udførende medarbejder modtager de fordelte opgaver på smartphone/tablet med alle de relevante oplysninger, billeder og skadens position.

Giv borgerne en brugervenlig app

Borgeren indberetter en skade ved at aktivere appen, tage et billede og vælge skadens type og præcise position. Nemt og hurtigt. Borgeren kan også tilføje en besked eller kontaktinformation, før tippet sendes direkte til kommunen.

Håndtér opgaverne nemt og overskueligt

Tippene gemmes i en pulje, som administrationen nemt og overskueligt kan overføre til de relevante arbejdsteams. Den udførende medarbejder modtager de fordelte opgaver på smartphone/tablet med alle de relevante oplysninger, billeder og skadens position.

Skab overblik med hurtig indberetning og effektiv rapportering

God service giver færre telefonopkald

Borgerne kan også sende tip på kommunens website og se et oversigtskort med alle de indberettede tips i området. På den måde kan borgeren se, om en skade allerede rapporteret. I bestemmer selv, om oversigtskortet også skal vise status på de forskellige tip.

Få effektiv afrapportering og dokumentation

Når opgaven er løst, kan medarbejderen hurtigt melde opgaven afsluttet i appen og medsende dokumentation af udbedringen og evt. en beskrivelse af løsningen. Det hele gemmes samlet i systemet, og administrationen kan let styre hele processen.

synchronicer tip kommunen vaeltet skilt v1
DET SIGER VORES KUNDER

Vi lever af tilfredse kunder

reference stefan frost frederiksberg kommune
“Synchronicer har hjulpet os med at gøre dokumentation nemmere på gaden. Vi har ligeledes fået optimeret arbejdsgangene markant ved at kunne analysere opgavetyper og data.”
Frederiksberg kommuneStefan Frost – P-chef
reference jonas larsen it chef sct transport
”Vi har arbejdet med SoftDesign i over 10 år, og de har altid været meget lydhøre over for vores behov. Deres løsninger er fleksible og kan tilpasses vores specifikke krav, hvilket har forbedret vores arbejdsprocesser betydeligt gennem årene. Med Synchronicer tildeler vi fx opgaver til chaufførerne og opdaterer informationer digitalt, som gør det nemt for os at fakturere hurtigere og holde styr på vores flåde. Det har gjort os mere effektive og sikret, at SCT Transport altid har været i front med digitalisering i branchen.”
SCT Transport A/SJonas Larsen – IT-chef
reference bent bodebjerg ringsted kommune
“Soft Design har i årevis leveret en fuldt digitaliseret løsning til vores opgavestyring. Gennem Synchronicer har vi effektivt håndteret omkring 6.000 opgaver årligt, hvoraf 1.200 er tips fra borgerne, som integreres direkte i systemet. En omfattende og dynamisk opgaveliste kræver en præcis og fleksibel løsning, både i den daglige drift og ved sygdom og ferie. Med Synchronicer kan opgaver løses på farten via tablet eller telefon, og den digitaliserede opgaveliste kan let flyttes til en anden medarbejder. Synchronicer gør komplicerede opgaver enkle, hvilket er en ægte kunst. Vi kan varmt anbefale Soft Designs løsning – og det har vi allerede gjort flere gange,” siger Bent Bodebjerg, der er driftsleder hos Ringsted Kommune.”
Ringsted kommuneBent Bodebjerg – Driftsleder
reference henrik carlsen gladsaxe kommune
“Synchronicer giver os et konstant overblik over, hvor meget der er blevet brugt på de enkelte opgaver – samtidig med at dokumentation er på plads med det samme.”
Gladsaxe kommuneHenrik Carlsen – Driftschef