Synchronicer VintertjenesteRyd sneen effektivt og veldokumenteret

Få overblik over alle områder og veje, der skal ryddes eller saltes. Arbejdet koordineres nemt med hurtig registrering af arbejdsspor og forhindringer for arbejdet under vinterrutekørslen.

Med få klik på kontoret tildeles opgaver til medarbejdernes tablet i køretøjet. Brug opgavestyringens brugervenlige udkaldsrobot til at kalde medarbejdere ud til ruterne.

synchronicer vintertjeneste illustration v1

Fordele ved Synchronicer Vintertjeneste

Vintertjenestens udkaldsrobot kan tilkalde medarbejdere, der har vintervagt, mens kontoret har overblik over både planlagte og gennemførte vinterruter via et brugervenligt live ruteoverblik.

Vinterruten kan overdrages til en anden medarbejder.

Med tilvalg af GPS-tracking er det muligt at se, hvornår materiellet har været anvendt.

Flere medarbejdere kan arbejde på samme vinterrute, hvor de løbende kan følge med i, hvor langt andre er nået på ruten.

En vinterrute kan afbrydes for at blive startet igen senere eller dagen efter.

Synchronicer Vintertjeneste understøtter faktureringsgrundlaget i Vinterman.

synchronicer rutekoersel app v2

Nemt planlægningsværktøj og automatisk registrering

Planlægningsværktøjet “Turplanlægger” giver kontoret et brugervenligt værktøj, der skaber overblik og mulighed for at gennemgå planlagte vinterruter. De kontoransvarlige kan let og hurtigt ændre rækkefølgen på vinterruten, som straks giver en ny beregning af den samlede kørselsvarighed, antal kilometer og eventuelt nyt start- og slutpunkt. Samtidig får medarbejderen via appen løbende vist gennemførte opgaver, hvor medarbejderen også får besked, hvis der er uløste opgaver, når vinterruten afsluttes.

Arbejdsspor, rydning og saltning bliver automatisk registreret, mens vinterruterne køres. Forhindringer for arbejdet kan let registreres i appen. Herefter noteres og registreres det både i appen og på kontoret.

En tæller i appen viser løbende løste opgaver og restopgaver. Destinationen for næste opgave bliver vist på kortet, og køretøjets position bliver automatisk gemt ved start og slut.

Få vist ruternes proces direkte fra app

Der er altid overblik over arbejdsprocessen på vinterruterne – også hvis du som leder selv er på farten. Digitale kortlag erstatter de tidligere pdf-kort og gør det muligt at uploade prædefinerede digitale kortlag, som automatisk bliver opdateret, så medarbejderne nemt kan følge vinterruten.

Både på kontoret og på farten kan du filtrere, hvilke medarbejdere eller områder, der skal vises på kortet, og hvor detaljeret du vil se arbejdsgangen.

Flere medarbejdere kan dele en vinterrute med makkerspor, der gør det let for medarbejderne at se, hvor kollegaen befinder sig og allerede har ryddet. Arbejdet koordineres derfor hurtigt og effektivt mellem medarbejdere, og kontoret sparer tid på koordinering.

synchronicer vintertjeneste desktop v1
DET SIGER VORES KUNDER

Vi lever af tilfredse kunder

reference stefan frost frederiksberg kommune
“Synchronicer har hjulpet os med at gøre dokumentation nemmere på gaden. Vi har ligeledes fået optimeret arbejdsgangene markant ved at kunne analysere opgavetyper og data.”
Frederiksberg kommuneStefan Frost – P-chef
reference jonas larsen it chef sct transport
”Vi har arbejdet med SoftDesign i over 10 år, og de har altid været meget lydhøre over for vores behov. Deres løsninger er fleksible og kan tilpasses vores specifikke krav, hvilket har forbedret vores arbejdsprocesser betydeligt gennem årene. Med Synchronicer tildeler vi fx opgaver til chaufførerne og opdaterer informationer digitalt, som gør det nemt for os at fakturere hurtigere og holde styr på vores flåde. Det har gjort os mere effektive og sikret, at SCT Transport altid har været i front med digitalisering i branchen.”
SCT Transport A/SJonas Larsen – IT-chef
reference bent bodebjerg ringsted kommune
“Soft Design har i årevis leveret en fuldt digitaliseret løsning til vores opgavestyring. Gennem Synchronicer har vi effektivt håndteret omkring 6.000 opgaver årligt, hvoraf 1.200 er tips fra borgerne, som integreres direkte i systemet. En omfattende og dynamisk opgaveliste kræver en præcis og fleksibel løsning, både i den daglige drift og ved sygdom og ferie. Med Synchronicer kan opgaver løses på farten via tablet eller telefon, og den digitaliserede opgaveliste kan let flyttes til en anden medarbejder. Synchronicer gør komplicerede opgaver enkle, hvilket er en ægte kunst. Vi kan varmt anbefale Soft Designs løsning – og det har vi allerede gjort flere gange,” siger Bent Bodebjerg, der er driftsleder hos Ringsted Kommune.”
Ringsted kommuneBent Bodebjerg – Driftsleder
reference henrik carlsen gladsaxe kommune
“Synchronicer giver os et konstant overblik over, hvor meget der er blevet brugt på de enkelte opgaver – samtidig med at dokumentation er på plads med det samme.”
Gladsaxe kommuneHenrik Carlsen – Driftschef