Synchronicer VintertjenesteRyd sneen effektivt og veldokumenteret
Få overblik over alle områder og veje, der skal ryddes eller saltes. Arbejdet koordineres nemt med hurtig registrering af arbejdsspor og forhindringer for arbejdet under vinterrutekørslen.
Med få klik på kontoret tildeles opgaver til medarbejdernes tablet i køretøjet. Brug opgavestyringens brugervenlige udkaldsrobot til at kalde medarbejdere ud til ruterne.
Fordele ved Synchronicer Vintertjeneste
Vintertjenestens udkaldsrobot kan tilkalde medarbejdere, der har vintervagt, mens kontoret har overblik over både planlagte og gennemførte vinterruter via et brugervenligt live ruteoverblik.
Vinterruten kan overdrages til en anden medarbejder.
Med tilvalg af GPS-tracking er det muligt at se, hvornår materiellet har været anvendt.
Flere medarbejdere kan arbejde på samme vinterrute, hvor de løbende kan følge med i, hvor langt andre er nået på ruten.
En vinterrute kan afbrydes for at blive startet igen senere eller dagen efter.
Synchronicer Vintertjeneste understøtter faktureringsgrundlaget i Vinterman.
Nemt planlægningsværktøj og automatisk registrering
Planlægningsværktøjet “Turplanlægger” giver kontoret et brugervenligt værktøj, der skaber overblik og mulighed for at gennemgå planlagte vinterruter. De kontoransvarlige kan let og hurtigt ændre rækkefølgen på vinterruten, som straks giver en ny beregning af den samlede kørselsvarighed, antal kilometer og eventuelt nyt start- og slutpunkt. Samtidig får medarbejderen via appen løbende vist gennemførte opgaver, hvor medarbejderen også får besked, hvis der er uløste opgaver, når vinterruten afsluttes.
Arbejdsspor, rydning og saltning bliver automatisk registreret, mens vinterruterne køres. Forhindringer for arbejdet kan let registreres i appen. Herefter noteres og registreres det både i appen og på kontoret.
En tæller i appen viser løbende løste opgaver og restopgaver. Destinationen for næste opgave bliver vist på kortet, og køretøjets position bliver automatisk gemt ved start og slut.
Få vist ruternes proces direkte fra app
Der er altid overblik over arbejdsprocessen på vinterruterne – også hvis du som leder selv er på farten. Digitale kortlag erstatter de tidligere pdf-kort og gør det muligt at uploade prædefinerede digitale kortlag, som automatisk bliver opdateret, så medarbejderne nemt kan følge vinterruten.
Både på kontoret og på farten kan du filtrere, hvilke medarbejdere eller områder, der skal vises på kortet, og hvor detaljeret du vil se arbejdsgangen.
Flere medarbejdere kan dele en vinterrute med makkerspor, der gør det let for medarbejderne at se, hvor kollegaen befinder sig og allerede har ryddet. Arbejdet koordineres derfor hurtigt og effektivt mellem medarbejdere, og kontoret sparer tid på koordinering.