Synchronicer VintertjenesteRyd sneen effektivt og veldokumenteret
Få overblik over alle områder og veje, der skal ryddes eller saltes. Arbejdet koordineres nemt med hurtig registrering af arbejdsspor og forhindringer for arbejdet under vinterrutekørslen.
Med få klik på kontoret tildeles opgaver til medarbejdernes tablet i køretøjet. Brug opgavestyringens brugervenlige udkaldsrobot til at kalde medarbejdere ud til ruterne.

Fordele ved Synchronicer Vintertjeneste
DK’s mest stabile løsning til Vintertjeneste med 100% oppetid i seneste vintersæson.
Brugervenligt, nemt og hurtigt at komme i gang. Ingen unødig ventetid.
Vi hjælper med et smertefrit systemskifte, både i forhold til stamdata, undervisning og økonomi.
App’en Job+ til de udførende benyttes af mere end 5000 brugere.
Enkel og driftssikker – virker offline og på både iOS og Android. Ingen besvær, ingen huskelister.
Intelligent udkaldsrobot der sparer tid og hjælper med at dokumentere og bevare overblikket.

Bo Povlsen
Er du blevet inspireret?
Vi hjælper med et smertefrit systemskifte, både i forhold til stamdata, undervisning og økonomi. Det er nemt og hurtigt at komme i gang.
Bo, vores salgsdirektør, står klar til en uforpligtende snak – tag endelig kontakt.
Kerteminde KommuneChristian Erbe Andersen – Vintervagtansvarlig
Torben Clausen A/SJan Lyhne Hansen – Regnskabschef

Der medfølger 3 typer af vinter opgaver se forskellen herunder
Lokationsopgaver
-
Billeddokumentation
-
Tidsregistrering
-
Mails
-
PDF
-
Fordele
-
Ulemper

Taus Grøtner
Samlet opgavestyring ét sted
Synchronicer er designet til at imødekomme jeres krav – uanset om I er en offentlig institution eller en privat virksomhed.
Nemt planlægningsværktøj og automatisk registrering
Planlægningsværktøjet “Turplanlægger” giver kontoret et brugervenligt værktøj, der skaber overblik og mulighed for at gennemgå planlagte vinterruter. De kontoransvarlige kan let og hurtigt ændre rækkefølgen på vinterruten, som straks giver en ny beregning af den samlede kørselsvarighed, antal kilometer og eventuelt nyt start- og slutpunkt. Samtidig får medarbejderen via appen løbende vist gennemførte opgaver, hvor medarbejderen også får besked, hvis der er uløste opgaver, når vinterruten afsluttes.
Arbejdsspor, rydning og saltning bliver automatisk registreret, mens vinterruterne køres. Forhindringer for arbejdet kan let registreres i appen. Herefter noteres og registreres det både i appen og på kontoret.
En tæller i appen viser løbende løste opgaver og restopgaver. Destinationen for næste opgave bliver vist på kortet, og køretøjets position bliver automatisk gemt ved start og slut.


Udkald via Udkaldsrobot
Anvend opgavestyringens brugervenlige udkaldsrobot til at kalde medarbejdere automatisk ud til ruterne – nemt og effektivt.
Tolstrup A/SJonas Birk Nielsen – Økonomiansvarlig
Få vist ruternes proces direkte fra app
Der er altid overblik over arbejdsprocessen på vinterruterne – også hvis du som leder selv er på farten. Digitale kortlag erstatter de tidligere pdf-kort og gør det muligt at uploade prædefinerede digitale kortlag, som automatisk bliver opdateret, så medarbejderne nemt kan følge vinterruten.
Både på kontoret og på farten kan du filtrere, hvilke medarbejdere eller områder, der skal vises på kortet, og hvor detaljeret du vil se arbejdsgangen.
Flere medarbejdere kan dele en vinterrute med makkerspor, der gør det let for medarbejderne at se, hvor kollegaen befinder sig og allerede har ryddet. Arbejdet koordineres derfor hurtigt og effektivt mellem medarbejdere, og kontoret sparer tid på koordinering.

Vi lever af tilfredse kunder

Frederiksberg kommuneStefan Frost – P-chef

SCT Transport A/SJonas Larsen – IT-chef

Ringsted kommuneBent Bodebjerg – Driftsleder
