Synchronicer VintertjenesteRyd sneen effektivt og veldokumenteret

Få overblik over alle områder og veje, der skal ryddes eller saltes. Arbejdet koordineres nemt med hurtig registrering af arbejdsspor og forhindringer for arbejdet under vinterrutekørslen.

Med få klik på kontoret tildeles opgaver til medarbejdernes tablet i køretøjet. Brug opgavestyringens brugervenlige udkaldsrobot til at kalde medarbejdere ud til ruterne.

synchronicer vintertjeneste saltning snerydning

Fordele ved Synchronicer Vintertjeneste

DK’s mest stabile løsning til Vintertjeneste med 100% oppetid i seneste vintersæson.

Brugervenligt, nemt og hurtigt at komme i gang. Ingen unødig ventetid.

Vi hjælper med et smertefrit systemskifte, både i forhold til stamdata, undervisning og økonomi.

App’en Job+ til de udførende benyttes af mere end 5000 brugere.

Enkel og driftssikker – virker offline og på både iOS og Android. Ingen besvær, ingen huskelister.

Intelligent udkaldsrobot der sparer tid og hjælper med at dokumentere og bevare overblikket.

bo povlsen cso hos soft design
Bo Povlsen
Salgsdirektør
bo.povlsen@softdesign.dk
(+45) 2325 6239
Er du blevet inspireret?

Vi hjælper med et smertefrit systemskifte, både i forhold til stamdata, undervisning og økonomi. Det er nemt og hurtigt at komme i gang.

Bo, vores salgsdirektør, står klar til en uforpligtende snak – tag endelig kontakt.

Synchronicer Vintertjeneste er nemt og overskueligt – både for os i planlægningen og for medarbejderne i marken. Udkaldsrobotten gør en kæmpe forskel, fordi vi kan kalde alle på vintervagt med få klik i stedet for at ringe dem op enkeltvis.
Kerteminde KommuneChristian Erbe Andersen – Vintervagtansvarlig
kerteminde kommune logo farve
Synchronicer Vintertjeneste giver et markant bedre overblik og sparer os både tid og papirarbejde.
Torben Clausen A/SJan Lyhne Hansen – Regnskabschef
torben clausen as logo farve

Der medfølger 3 typer af vinter opgaver se forskellen herunder

Lokationsopgaver (én opgave pr. lokation)

Lokationsopgaver

Lokationsopgaverne giver flere tryk for medarbejderen i traktoren, men til gengæld kan man sikre en grundigere dokumentation.
  • Billeddokumentation
  • Tidsregistrering
  • Mails
  • PDF
  • Fordele
Sikring af god dokumentation i forbindelse med opgaveudførsel.
  • Ulemper
Flere tryk for medarbejderen.
Læs mere her
Åbner PDF fil
soft design vintertjeneste lokationsopgaver
taus groetner soft design product owner
Taus Grøtner
Product Owner
taus.grotner@softdesign.dk
(+45) 39 53 09 44
Samlet opgavestyring ét sted

Synchronicer er designet til at imødekomme jeres krav – uanset om I er en offentlig institution eller en privat virksomhed.

Nemt planlægningsværktøj og automatisk registrering

Planlægningsværktøjet “Turplanlægger” giver kontoret et brugervenligt værktøj, der skaber overblik og mulighed for at gennemgå planlagte vinterruter. De kontoransvarlige kan let og hurtigt ændre rækkefølgen på vinterruten, som straks giver en ny beregning af den samlede kørselsvarighed, antal kilometer og eventuelt nyt start- og slutpunkt. Samtidig får medarbejderen via appen løbende vist gennemførte opgaver, hvor medarbejderen også får besked, hvis der er uløste opgaver, når vinterruten afsluttes.

Arbejdsspor, rydning og saltning bliver automatisk registreret, mens vinterruterne køres. Forhindringer for arbejdet kan let registreres i appen. Herefter noteres og registreres det både i appen og på kontoret.

En tæller i appen viser løbende løste opgaver og restopgaver. Destinationen for næste opgave bliver vist på kortet, og køretøjets position bliver automatisk gemt ved start og slut.

vinterruter turplanlaegger desktop app
synchronicer vintertjeneste udkaldsrobot animation

Udkald via Udkaldsrobot

Anvend opgavestyringens brugervenlige udkaldsrobot til at kalde medarbejdere automatisk ud til ruterne – nemt og effektivt.

Vi har tidligere brugt et egenudviklet system til vintertjenesten, men det var både dyrt at vedligeholde og udfordret på oppetid, når det for alvor blev sat i drift. Med Synchronicer Vintertjeneste får vi en enkel og stabil løsning.
Tolstrup A/SJonas Birk Nielsen – Økonomiansvarlig
tolstrup anlaegsgartner logo farve

Få vist ruternes proces direkte fra app

Der er altid overblik over arbejdsprocessen på vinterruterne – også hvis du som leder selv er på farten. Digitale kortlag erstatter de tidligere pdf-kort og gør det muligt at uploade prædefinerede digitale kortlag, som automatisk bliver opdateret, så medarbejderne nemt kan følge vinterruten.

Både på kontoret og på farten kan du filtrere, hvilke medarbejdere eller områder, der skal vises på kortet, og hvor detaljeret du vil se arbejdsgangen.

Flere medarbejdere kan dele en vinterrute med makkerspor, der gør det let for medarbejderne at se, hvor kollegaen befinder sig og allerede har ryddet. Arbejdet koordineres derfor hurtigt og effektivt mellem medarbejdere, og kontoret sparer tid på koordinering.

synchronicer vintertjeneste desktop v1
DET SIGER VORES KUNDER

Vi lever af tilfredse kunder

reference stefan frost frederiksberg kommune
“Synchronicer har hjulpet os med at gøre dokumentation nemmere på gaden. Vi har ligeledes fået optimeret arbejdsgangene markant ved at kunne analysere opgavetyper og data.”
Frederiksberg kommuneStefan Frost – P-chef
reference jonas larsen it chef sct transport
”Vi har arbejdet med Soft Design i over 10 år, og de har altid været meget lydhøre over for vores behov. Deres løsninger er fleksible og kan tilpasses vores specifikke krav, hvilket har forbedret vores arbejdsprocesser betydeligt gennem årene. Med Synchronicer tildeler vi fx opgaver til chaufførerne og opdaterer informationer digitalt, som gør det nemt for os at fakturere hurtigere og holde styr på vores flåde. Det har gjort os mere effektive og sikret, at SCT Transport altid har været i front med digitalisering i branchen.”
SCT Transport A/SJonas Larsen – IT-chef
reference bent bodebjerg ringsted kommune
“Soft Design har i årevis leveret en fuldt digitaliseret løsning til vores opgavestyring. Gennem Synchronicer har vi effektivt håndteret omkring 6.000 opgaver årligt, hvoraf 1.200 er tips fra borgerne, som integreres direkte i systemet. En omfattende og dynamisk opgaveliste kræver en præcis og fleksibel løsning, både i den daglige drift og ved sygdom og ferie. Med Synchronicer kan opgaver løses på farten via tablet eller telefon, og den digitaliserede opgaveliste kan let flyttes til en anden medarbejder. Synchronicer gør komplicerede opgaver enkle, hvilket er en ægte kunst. Vi kan varmt anbefale Soft Designs løsning – og det har vi allerede gjort flere gange,” siger Bent Bodebjerg, der er driftsleder hos Ringsted Kommune.”
Ringsted kommuneBent Bodebjerg – Driftsleder
simon birk thomsen it business partner hos dania connect
“Med Soft Designs Job+ app har vi sikret effektive arbejdsgange hos Dania Connect. Funktioner som direkte opgaveoprettelse, offline funktionalitet og automatisk tidsregistrering betyder, at vores disponenter nu undgår over 100 daglige koordinerende opkald fra vores flåde af lastbiler– vores telefoner bimler og bamler ikke uhensigtsmæssigt. Systemet kører på skinner og opdateres løbende. Samarbejdet, der strækker sig over mere end 10 år, bygger på gensidig respekt og en fælles forståelse for vores forretning.”
Dania ConnectSimon Birk Thomsen – IT Business Partner