NyhederLæs om den seneste udvikling i Soft Design
I Soft Design står tiden aldrig stille, da vi konstant videreudvikler og forbedrer vores løsninger, så de imødekommer vores kunders behov og forventninger.
Her på siden kan du følge med i de seneste nyheder og den nyeste udvikling i Soft Design.
Den hyper-eksponentielle udvikling med AI kræver en sommer på havet
Sommerferien giver tid til at stikke til søs efter at være kommet i mål med mange milepæle i årets første seks måneder. ITWatch har interviewet Thomas Duborg, vores CDO i Soft Design, om hans sommerferieplaner, og hvad han ser
som it-branchens største udfordringer. I interviewet fortæller han også om, hvordan det er at være en del af AI-kapløbet hver eneste dag.
Studenterne er sprunget ud, og skolernes sommerferie er netop startet
Studenterne er sprunget ud, og skolernes sommerferie er netop startet. Inden vi selv sættes i feriegear, vil vi benytte lejligheden til at gøre status på første halvdel af 2024 og takke alle vores kunder og partnere for det gode samarbejde.
2024 har allerede budt på mange begivenhedsrige aktiviteter, hvor vi er meget stolte af at være kommet i mål med flere milepæle.
Vi har blandt andet forbedret og samlet al information på softdesign.dk og videreudviklet Synchronicer+, der er Soft Designs særlige produkt til kommunerne, og vi har flyttet vores kunder til den nye app, Job+, hvor brugerne allerede har taget de nye features godt til sig.
Vi er også godt i gang med vores nye AI-transskriberingsmodel. Her glæder vi os blandt andet til at afslutte et længere POC-forløb med en af Danmarks største fagforeninger, som allerede nu kan se gode fordele i løsningen.
Det har i det hele taget været et positivt halvt år med forbedringer og udvikling, og det er lykkedes takket være alle vores kunder og samarbejdspartnere.
Vi håber, I alle får en velfortjent sommerferie fyldt med solskin, is og gode ferieoplevelser.
God sommer fra alle os i Soft Design🌞
Vil du være med til at videreudvikle vores produkt til kommuner?
Kære Synchronicer-bruger: Vil du være med til at videreudvikle vores produkt til kommuner? Du får her mulighed for at komme med dine ønsker til produktet, der fremadrettet vil blive kendt som Synchronicer+.
Vi videreudvikler og forbedrer konstant vores løsninger, og vi har derfor glædet os til at kunne løfte sløret for, at vi nu tager videreudviklingen af vores unikke softwareløsning Synchronicer til et endnu højere niveau. Vi får ofte positive tilbagemeldinger om vores brugervenlige app, som hjælper offentlige organisationer, hvor vi leverer opgavestyring, der gør hverdagen nemmere for et utal af kommuner og borgere.
I Soft Design er vi af den opfattelse, at vi lader vores høje ambitioner styre, og derfor investerer vi konstant i at forfine og forbedre vores produkter. Det handler dog først og fremmest om at skabe løsninger, som er skræddersyet til vores kunders behov. Og den eneste måde til at sikre det på er ved at få input fra jer, så vi sammen kan skabe mest mulig værdi.
Hvis det er gået din næse forbi, har vores app, Job+, skiftet navn, hvor alle vores kunder er overflyttet og allerede har glæde af de nye features.
Det er forbedringer, som vi har udviklet på baggrund af vores kunders gode input. Resultatet er, at vores brugere får endnu flere muligheder, men med den samme intuitive oplevelse, som de kender.
Nu er vi klar til at tage næste skidt sammen med dig. Derfor inviterer vi dig, som er Synchronicer-bruger, til at deltage i en arbejdsgruppe, der har til hensigt at forbedre udvalgte moduler i produktet Synchronicer+, herunder fx optimering af Tip kommunen, Vintertjeneste og Brøndsugning. På møderne lytter vi til jeres behov og ønsker, så vi kan blive ved med at videreudvikle til glæde for jer. Og det eneste, som det koster dig, er din tid.
Lyder det interessant for dig og din organisation? Så er det netop dig, vi håber, vil deltage i en af vores arbejdsgrupper. Se vores udbud af arbejdsgrupper og tilmeld dig her 👉 https://lnkd.in/dGaKRQh9
Udover Synchronicer+ er vi allerede rigtig godt i gang med videreudviklingen af målrettede aktiviteter, fx AI transskribering. Her vil vi senere på året afholde et AI-event, hvor vi løfter sløret for, hvad vores AI-fokus kommer til at betyde for Synchronicer.
Ny Supportformular
Hos Soft Design har vi altid sat stor pris på vores kunders feedback. Vi er derfor glade for at kunne fortælle, at vi er i mål med en opdateret version af vores supportformular.
Vi har lyttet til jeres ønsker og behov og gjort den endnu mere brugervenlig. Vores mål med den nye formular er at sikre, at det er nemt og hurtigt for dig at få den support, du har brug for.
Samtidig har vi flyttet supportformularen til en ny adresse, så den fremadrettet vil være tilgængelig på https://www.softdesign.dk/support/
Vi ser frem til at fortsætte vores gode samarbejde og håber, at du vil finde den nye formular både nyttig og nem at bruge. Hvis du har spørgsmål eller yderligere feedback, er du som altid velkommen til at kontakte os.
Husker du at stoppe op og fejre imponerende milepæle?
Milepæle, der gør én stolt over at gå på arbejde.
Hos Soft Design takker og hylder vi vores dygtige kolleger Taus Grøtner, Meixiao Li, Pelle B., Ayoe Malmqvist og Tina Zacho, vi nu har haft glæden af at samarbejde med i 10 år. Det skulle bestemt ikke gå ubemærket hen, og derfor skød vi weekenden i gang med manér og fejrede vores stjernekonsulenters 10-årsjubilæer med bobler og lækkert restaurantbesøg på Llama.
Vi er meget stolte af, at ikke blot én, men hele fem kolleger har været med i Soft Designs udvikling i 10 år. Et årti, der har budt på sejre, lærerige udfordringer og et fremragende samarbejde med kunder og samarbejdspartnere.
Vi ser frem til endnu et årti, der for Soft Design især står i AI’s tegn.
Vi har skiftet navn!
Altså vores app har. I næste uge får Job+2019 officielt rystet årstallet af sig og kommer nu blot til at hedde Job+.
Efter at have fået alle vores kunder over på vores nyeste og mest opdaterede app, tager vi springet og vender tilbage til det originale navn. Det er ikke kun navnet, der ændrer sig – vi har også opfrisket appen med et helt nyt logo. Bliv derfor ikke forvirret – der er tale om samme pålidelige Job+, du kender, men som har fået et nyt look!
Og til jer, der er kommet her til og stadig tænker, hvad er Job+ egentlig? Det er vores app målrettet medarbejdere på farten med funktioner som: Offline funktionalitet, direkte opgaveoprettelse, integreret tidsregistrering, fælles opgavepulje, chat med kontoret, dokumentation med foto, underskriftsmulighed, tracking og meget mere.
Se vores korte introvideo herunder: