Synchronicer RotteFRIDigital kontrol fra anmeldelse til bekæmpelse
Synchronicer RotteFRI giver digital kontrol fra anmeldelse til bekæmpelse, hvor det bruger- og miljøvenlige sagssystem til rottebekæmpelse er godkendt af Danmarks Miljøportal.
Fordele ved Synchronicer RotteFRI
Borgere og kunder kan tilføje den præcise position, beskrivelse og billeder til rotteanmeldelsen.
Appen er godkendt af Danmarks Miljøportal, hvor rotteanmeldelser automatisk bliver gemt.
Kunder kan logge ind, se individuelle sager og udskrive eller sende certifikater til fx myndigheder.
Et servicesystem giver besparelser på brændstofforbruget og køretiden.
Giver overblik over indsats, opfølgninger og let tilgængelig og søgbar dokumentation af hele processen.
Nem overholdelse af responstider, og borgerne får automatisk svar på mails.
Understøtter samspillet mellem egne bekæmpere og eksterne serviceleverandører.
Giver overblik over indsats, opfølgninger og let tilgængelig dokumentation af processen.
Offentlige virksomheder kan styre alle kommunale opgaver i ét samlet driftssystem.
Gør anmeldelsen nem, nøjagtig
og undgå spildtid
Digitalt værktøj til gavn for både borger og rottefænger
Gør det muligt for borgerne at anmelde rotteobservationer digitalt via Synchronicer tip appen eller gennem jeres website, hvor borgeren kan tilføje præcise positioner, beskrivelser og billeder – det sikrer en nem proces for alle parter.
Opgaver kan sendes direkte til en app på rottefængernes tablet eller smartphone, så de nemt kan løse opgaven og registrere bekæmpelsen med billeder, præcis position og en detaljeret gennemgang af de nødvendige procedurer.
Fordel opgaver med få klik – uden forglemmelser på observationsstedet
Fra kontoret kan opgaverne fordeles med få klik til rottefængerne. Appen leder rottefængeren gennem arbejdsproceduren med angivelse af observationsdetaljer, fælder, gifttyper, giftmængder og eventuelle nye observationer. Der kan hurtigt og nemt tilføjes billeder for at genfinde bekæmpelsesmidlernes placering.
Når opgaverne er løst, sendes rottefængerens registreringer og eventuelt påmindelsesdato til opfølgning automatisk til kontoret, og dokumentationen bliver automatisk gemt.
Nem dokumentation og registrering – alt samlet ét sted.
Med RotteFRI er dokumentationen på plads, og alle registreringer er gemt samlet ét sted. Synchronicer RotteFRI er et komplet driftssystem til at effektivisere arbejdsprocessen for både offentlige samt skadedyrsbekæmpere. Her er al information nemt tilgængeligt på både kontoret og observationsstedet. Der overholdes automatisk responstider, og de lovpligtige informationer i henhold til bilag 6, som appen er udviklet efter, bliver automatisk videresendt. RotteFRI er også egnet til ejendomstilsyn og service på rottespærre.