TextifyAutomatisk transskribering og opsummering
Få automatisk og præcis transskribering af jeres samtaler. Spar tid på dokumentation og omdan dialoger og rådgivning til værdifulde data og indsigter.
Og ikke mindst: Sæt medarbejderne fri til at fokusere på kerneopgaverne.


Skaber telefonen ekstra arbejde?
Telefonisk rådgivning og kundeservice har fortsat en høj værdi for jeres medlemmer eller kunder. Men for jeres medarbejdere kan det hurtigt blive tidskrævende, når samtalerne skal dokumenteres – og når andre har brug for et resumé for at kunne følge op med medlemmer eller kunder.
Med Textify kan jeres medarbejdere spare værdifuld tid, fordi løsningen ikke kun automatisk og præcist transskriberer samtalen, så der er styr på dokumentationen. Den opsummerer også, så andre medarbejdere hurtigt kan få den indsigt, som er nødvendig for at kunne følge op på sagen.
Textify løser også den udbredte udfordring med manglende standardisering i dokumentation og noter, som gør det svært at omsætte telefoniske kontaktpunkter til data og indsigter om medlemmer og kunder.
AseTomas Lundsgaard Bøgelund – IT-chef
Med Textify får I
Automatisk transskribering
Præcise og strukturerede transskriptioner af alle jeres samtaler – hurtigt og uden manuelt arbejde.
Intelligent opsummering
Automatisk identificering og fremhævning af de vigtigste pointer, så essensen af alle samtaler bliver tilgængelige for hele organisationen på en overskuelige måde.
Operationelle data
Operationelle data, som kan bruges til at forstå kundebehov, identificere mønstre og optimere processer på baggrund af samtaler.
Nem implementering
Implementering i eksisterende forretningssystemer, så der ikke behøver ske ændringer til de grundlæggende arbejdsgange.

Værdien for a-kassen Ase
Hos a-kassen Ase er Textify på 6 uger gået fra at blive opfattet som et værktøj, til at blive set som en ny kollega. For rådgiverne har Textify ikke kun forbedret effektiviteten og givet dem mere tid til kerneopgaverne, men har også højnet kvaliteten i medlemsrådgivningen.
Efter kun seks uger taler resultaterne for sig selv
Efterbehandlingstiden for samtaler er faldet med 3 minutter og 10 sekunder pr. samtale.
Kvaliteten af dokumentationen er steget.
AI giver strukturerede data, som gør det muligt at forbedre kundeoplevelsen.


Vi lever af tilfredse kunder

Frederiksberg kommuneStefan Frost – P-chef

SCT Transport A/SJonas Larsen – IT-chef

Ringsted kommuneBent Bodebjerg – Driftsleder
