Synchronicer eArkivDu har styr på dine opgaver, nu skal du også have digitaliseret dit arkiv, så dokumentationen er på plads.
Med eArkiv sikrer du, at der altid er styr på data og dokumentation, som er klar både nu i realtid og år tilbage, og naturligvis er overholdelse af GDPR en indbygget central del af eArkiv.
I sagens natur er eArkiv også et farvel til printeren og flagrende arbejdspapirer. Det unikke er, at du altid kan fremsøge dokumenter, så du kan få vished og fakta på bordet med det samme. Det er slut med mapper i køretøjerne, alt er vedligeholdt centralt og digitalt.
eArkiv er tilgængelig fra din smartphone og tablet via iOS og Android – også offline – og på kontorets pc’er er der adgang via Synchronicers kontormodul. Essentielt er, at det er nemt. Let af bruge på farten, og hurtigt når et nyt dokument oprettes. eArkiv synkroniserer automatisk, så alle altid har det rigtige dokument lige ved hånden.

Her er nogle få eksempler fra hverdagen med eArkiv
Brug eArkiv til at finde referater fra tavlemøder, procedurer og arbejdsprocesser, deling af ferieplaner, telefon- og kontaktlister, informationsbreve der er sendt til borgere, information og regler og kort over områder
Med eArkiv gemmes dokumenterne på medarbejderens enhed, som altid kan tilgås. Det betyder også, at medarbejderen ikke spilder tid på at vente. Samtidig har du vished for, at der er styr på dataopbevaringen i forhold til lovgivningen.
Risikovurderinger, retningslinjer og vejledninger for håndtering af helt konkrete opgaver.
Digitale manualer på materiel, transporttilladelser og kursusbeviser.
Distribution af dokumenter styres centralt.
Godkendt af Færdselspolitiet og Arbejdstilsynet
eArkiv er godkendt til at opbevare registreringsattester, sikkerhedsblade og arbejdspladsbrugsanvisninger af Færdselspolitiet og Arbejdstilsynet.
Vi lever af tilfredse kunder

Frederiksberg kommuneStefan Frost – P-chef

SCT Transport A/SJonas Larsen – IT-chef

Ringsted kommuneBent Bodebjerg – Driftsleder
