Synchronicer eArkivDu har styr på dine opgaver, nu skal du også have digitaliseret dit arkiv, så dokumentationen er på plads.

Med eArkiv sikrer du, at der altid er styr på data og dokumentation, som er klar både nu i realtid og år tilbage, og naturligvis er overholdelse af GDPR en indbygget central del af eArkiv.
I sagens natur er eArkiv også et farvel til printeren og flagrende arbejdspapirer. Det unikke er, at du altid kan fremsøge dokumenter, så du kan få vished og fakta på bordet med det samme. Det er slut med mapper i køretøjerne, alt er vedligeholdt centralt og digitalt.

eArkiv er tilgængelig fra din smartphone og tablet via iOS og Android – også offline – og på kontorets pc’er er der adgang via Synchronicers kontormodul. Essentielt er, at det er nemt. Let af bruge på farten, og hurtigt når et nyt dokument oprettes. eArkiv synkroniserer automatisk, så alle altid har det rigtige dokument lige ved hånden.

synchronicer earkiv illustration
synchronicer earkiv app v1

Her er nogle få eksempler fra hverdagen med eArkiv

Brug eArkiv til at finde referater fra tavlemøder, procedurer og arbejdsprocesser, deling af ferieplaner, telefon- og kontaktlister, informationsbreve der er sendt til borgere, information og regler og kort over områder

Med eArkiv gemmes dokumenterne på medarbejderens enhed, som altid kan tilgås. Det betyder også, at medarbejderen ikke spilder tid på at vente. Samtidig har du vished for, at der er styr på dataopbevaringen i forhold til lovgivningen.

Risikovurderinger, retningslinjer og vejledninger for håndtering af helt konkrete opgaver.

Digitale manualer på materiel, transporttilladelser og kursusbeviser.

Distribution af dokumenter styres centralt.

Godkendt af Færdselspolitiet og Arbejdstilsynet

eArkiv er godkendt til at opbevare registreringsattester, sikkerhedsblade og arbejdspladsbrugsanvisninger af Færdselspolitiet og Arbejdstilsynet.

DET SIGER VORES KUNDER

Vi lever af tilfredse kunder

reference stefan frost frederiksberg kommune
“Synchronicer har hjulpet os med at gøre dokumentation nemmere på gaden. Vi har ligeledes fået optimeret arbejdsgangene markant ved at kunne analysere opgavetyper og data.”
Frederiksberg kommuneStefan Frost – P-chef
reference jonas larsen it chef sct transport
”Vi har arbejdet med Soft Design i over 10 år, og de har altid været meget lydhøre over for vores behov. Deres løsninger er fleksible og kan tilpasses vores specifikke krav, hvilket har forbedret vores arbejdsprocesser betydeligt gennem årene. Med Synchronicer tildeler vi fx opgaver til chaufførerne og opdaterer informationer digitalt, som gør det nemt for os at fakturere hurtigere og holde styr på vores flåde. Det har gjort os mere effektive og sikret, at SCT Transport altid har været i front med digitalisering i branchen.”
SCT Transport A/SJonas Larsen – IT-chef
reference bent bodebjerg ringsted kommune
“Soft Design har i årevis leveret en fuldt digitaliseret løsning til vores opgavestyring. Gennem Synchronicer har vi effektivt håndteret omkring 6.000 opgaver årligt, hvoraf 1.200 er tips fra borgerne, som integreres direkte i systemet. En omfattende og dynamisk opgaveliste kræver en præcis og fleksibel løsning, både i den daglige drift og ved sygdom og ferie. Med Synchronicer kan opgaver løses på farten via tablet eller telefon, og den digitaliserede opgaveliste kan let flyttes til en anden medarbejder. Synchronicer gør komplicerede opgaver enkle, hvilket er en ægte kunst. Vi kan varmt anbefale Soft Designs løsning – og det har vi allerede gjort flere gange,” siger Bent Bodebjerg, der er driftsleder hos Ringsted Kommune.”
Ringsted kommuneBent Bodebjerg – Driftsleder
simon birk thomsen it business partner hos dania connect
“Med Soft Designs Job+ app har vi sikret effektive arbejdsgange hos Dania Connect. Funktioner som direkte opgaveoprettelse, offline funktionalitet og automatisk tidsregistrering betyder, at vores disponenter nu undgår over 100 daglige koordinerende opkald fra vores flåde af lastbiler– vores telefoner bimler og bamler ikke uhensigtsmæssigt. Systemet kører på skinner og opdateres løbende. Samarbejdet, der strækker sig over mere end 10 år, bygger på gensidig respekt og en fælles forståelse for vores forretning.”
Dania ConnectSimon Birk Thomsen – IT Business Partner