Synchronicer ParkeringDet brugervenlige værktøj for cityassistenter og parkeringsvagter

Gør alle aspekterne af parkeringsarbejdet overskuelige og effektive for både p-vagter/cityassistenter, borgere og kontoradministration ved at digitalisere opgaverne med fuldt overblik over processen og dokumentation fra start til slut.

synchronicer parkering banner grafik

Fordele ved Synchronicer Parkering

Få et brugervenligt værktøj til at skabe en effektiv proces og minimere de administrative ressourcer, når jeres medarbejdere håndterer parkeringsopgaver – og de øvrige opgaver, der opstår undervejs.

Overblik over tendenser og steder med høj belastning i heatmap og nem eksportering af data til fx Excel.

Alle registreringer, tidspunkter og positioner gemmes, så detaljeret dokumentation er samlet og tilgængeligt fra kontoret.

Medarbejdere kan nemt håndtere og dokumentere opgaverne i appen.

Få overblik over alle opgaver fra kontoret.

synchronicer parkering app v3

Brugervenligt og effektivt værktøj

Effektiv proces og minimering af administrativt arbejde

Synchronicer Parkering er et brugervenligt og effektivt værktøj for både p-vagter/cityassistenter, borgere og kontoradministration. Værktøjet gør alle aspekterne af parkeringsarbejdet overskuelige ved at digitalisere opgaverne med fuldt overblik over processen og dokumentation fra start til slut. Det brugervenlige værktøj skaber en effektiv proces og minimerer de administrative ressourcer.

Synliggør, identificer og dokumenter parkeringsarbejdet

Ofte varetager de parkeringsansvarlige mange andre opgaver udover parkeringskontrol fx advarsler, borgerhenvendelser og besigtigelsesopgaver fra Teknik og Miljø. Med Synchronicer Parkering får I nemt ved at synliggøre, identificere og dokumentere parkeringsarbejdet og øvrige opgaver fra både kontor og fortov.

Nem koordinering med fuldt overblik over tendenser og arbejdsbelastning

Fra kontoret får du det fulde overblik over, hvordan arbejdsbelastningen er fordelt. Det muliggør at identificere opgavernes karakter og analysere data og tendenser med grafer, lister til Excel og heatmaps.

Præcise registreringer og positioner giver alle parter et godt overblik. Her kan medarbejdere oprette nye opgaver fra appen og automatisk få tilsendt en besked, når de er i nærheden af en vigtig opgave.

synchronicer parkering desktop heatmap v4
DET SIGER VORES KUNDER

Vi lever af tilfredse kunder

reference stefan frost frederiksberg kommune
“Synchronicer har hjulpet os med at gøre dokumentation nemmere på gaden. Vi har ligeledes fået optimeret arbejdsgangene markant ved at kunne analysere opgavetyper og data.”
Frederiksberg kommuneStefan Frost – P-chef
reference jonas larsen it chef sct transport
”Vi har arbejdet med SoftDesign i over 10 år, og de har altid været meget lydhøre over for vores behov. Deres løsninger er fleksible og kan tilpasses vores specifikke krav, hvilket har forbedret vores arbejdsprocesser betydeligt gennem årene. Med Synchronicer tildeler vi fx opgaver til chaufførerne og opdaterer informationer digitalt, som gør det nemt for os at fakturere hurtigere og holde styr på vores flåde. Det har gjort os mere effektive og sikret, at SCT Transport altid har været i front med digitalisering i branchen.”
SCT Transport A/SJonas Larsen – IT-chef
reference bent bodebjerg ringsted kommune
“Soft Design har i årevis leveret en fuldt digitaliseret løsning til vores opgavestyring. Gennem Synchronicer har vi effektivt håndteret omkring 6.000 opgaver årligt, hvoraf 1.200 er tips fra borgerne, som integreres direkte i systemet. En omfattende og dynamisk opgaveliste kræver en præcis og fleksibel løsning, både i den daglige drift og ved sygdom og ferie. Med Synchronicer kan opgaver løses på farten via tablet eller telefon, og den digitaliserede opgaveliste kan let flyttes til en anden medarbejder. Synchronicer gør komplicerede opgaver enkle, hvilket er en ægte kunst. Vi kan varmt anbefale Soft Designs løsning – og det har vi allerede gjort flere gange,” siger Bent Bodebjerg, der er driftsleder hos Ringsted Kommune.”
Ringsted kommuneBent Bodebjerg – Driftsleder
reference henrik carlsen gladsaxe kommune
“Synchronicer giver os et konstant overblik over, hvor meget der er blevet brugt på de enkelte opgaver – samtidig med at dokumentation er på plads med det samme.”
Gladsaxe kommuneHenrik Carlsen – Driftschef