Synchronicer ParkeringDet brugervenlige værktøj for cityassistenter og parkeringsvagter
Gør alle aspekterne af parkeringsarbejdet overskuelige og effektive for både p-vagter/cityassistenter, borgere og kontoradministration ved at digitalisere opgaverne med fuldt overblik over processen og dokumentation fra start til slut.
Fordele ved Synchronicer Parkering
Overblik over tendenser og steder med høj belastning i heatmap og nem eksportering af data til fx Excel.
Alle registreringer, tidspunkter og positioner gemmes, så detaljeret dokumentation er samlet og tilgængeligt fra kontoret.
Medarbejdere kan nemt håndtere og dokumentere opgaverne i appen.
Få overblik over alle opgaver fra kontoret.
Brugervenligt og effektivt værktøj
Effektiv proces og minimering af administrativt arbejde
Synchronicer Parkering er et brugervenligt og effektivt værktøj for både p-vagter/cityassistenter, borgere og kontoradministration. Værktøjet gør alle aspekterne af parkeringsarbejdet overskuelige ved at digitalisere opgaverne med fuldt overblik over processen og dokumentation fra start til slut. Det brugervenlige værktøj skaber en effektiv proces og minimerer de administrative ressourcer.
Synliggør, identificer og dokumenter parkeringsarbejdet
Ofte varetager de parkeringsansvarlige mange andre opgaver udover parkeringskontrol fx advarsler, borgerhenvendelser og besigtigelsesopgaver fra Teknik og Miljø. Med Synchronicer Parkering får I nemt ved at synliggøre, identificere og dokumentere parkeringsarbejdet og øvrige opgaver fra både kontor og fortov.
Nem koordinering med fuldt overblik over tendenser og arbejdsbelastning
Fra kontoret får du det fulde overblik over, hvordan arbejdsbelastningen er fordelt. Det muliggør at identificere opgavernes karakter og analysere data og tendenser med grafer, lister til Excel og heatmaps.
Præcise registreringer og positioner giver alle parter et godt overblik. Her kan medarbejdere oprette nye opgaver fra appen og automatisk få tilsendt en besked, når de er i nærheden af en vigtig opgave.