Med Syncronicer+ kan medarbejderne hurtigt og præcist reagere på henvendelser
I Lyngby-Taarbæk Kommune har digitaliseringen gjort en stor forskel for arbejdsgangene. Siden 2019 har Syncronicer+ været et centralt værktøj i hverdagen og bidraget til både effektivisering og bedre service til borgerne.
Lene Bang, driftsplanlægger i kommunen, fortæller: “Før havde vi fire personer, der håndterede telefonopkald. Nu kan én person klare opgaven, samtidig med at de har andre ansvarsområder. Det har frigivet tid og ressourcer, og systemet er blevet uundværligt for os.”
Med Syncronicer+ kan medarbejderne hurtigt og præcist reagere på henvendelser. F.eks., hvis en borger tipper om et væltet træ, oprettes en opgave med det samme, og takket være billeder og GPS-data kan den relevante medarbejder straks sætte ind. Resultatet? Mindre unødvendig kommunikation og mere tid til det, der virkelig betyder noget.
Lene Bang, driftsplanlægger i kommunen, fortæller: “Før havde vi fire personer, der håndterede telefonopkald. Nu kan én person klare opgaven, samtidig med at de har andre ansvarsområder. Det har frigivet tid og ressourcer, og systemet er blevet uundværligt for os.”
Med Syncronicer+ kan medarbejderne hurtigt og præcist reagere på henvendelser. F.eks., hvis en borger tipper om et væltet træ, oprettes en opgave med det samme, og takket være billeder og GPS-data kan den relevante medarbejder straks sætte ind. Resultatet? Mindre unødvendig kommunikation og mere tid til det, der virkelig betyder noget.

Lene Bang – Lyngby-Taarbæk Kommune
Fremtiden byder på spændende muligheder
Lyngby-Taarbæk Kommune har ambitioner om at udrulle Syncronicer+ på tværs af alle afdelinger og udnytte systemets fulde potentiale – blandt andet med gentagende opgaver, der gør planlægningen endnu smartere.
“Vi ser frem til at fortsætte vores rejse med Syncronicer+ og udnytte de mange muligheder, systemet tilbyder. Det er en spændende tid, hvor vi sammen med Soft Design arbejder for at sikre bedre arbejdsprocesser og endnu bedre service til borgerne,” fortæller Lene.
Se mere om, hvordan digitaliseringen gør en forskel i Lyngby-Taarbæk Kommune, i videoen herunder.
“Vi ser frem til at fortsætte vores rejse med Syncronicer+ og udnytte de mange muligheder, systemet tilbyder. Det er en spændende tid, hvor vi sammen med Soft Design arbejder for at sikre bedre arbejdsprocesser og endnu bedre service til borgerne,” fortæller Lene.
Se mere om, hvordan digitaliseringen gør en forskel i Lyngby-Taarbæk Kommune, i videoen herunder.