Synchronicer FlådestyringBrugervenlig flådestyring, der skaber resultater

Brugervenlig flådestyring og transportløsninger optimeres med Synchronicer. Du vil hurtigt opnå resultater på alle aspekter af flåden og på bundlinjen.

synchronicer rutekoersel illustration v2

Fordele ved Synchronicer Flådestyring

Færre telefonopkald mellem chauffører, kunder og kontor.

Fuldt overblik over flåden med online tracking af køretøjerne.

Elektronisk registrering af levering og mulighed for OTD og POD.

Komplet ETA beregning (Estimated Time of Arrival).

Geokodning af adresser sikrer, at chaufføren navigeres til den præcise destination.

Ingen montering – let etablering, da appen skal blot downloades til de anvendte smartphone/tablets.

Chaufførernes app virker offline, så chaufføren kan arbejde videre, selvom netværkssignalet forsvinder.

Automatisk gemt dokumentation for alle handlinger (detaljeret info om forløb, billeder og kontrol steps), der er samlet i ét system.

Autoadvisering pr. sms til kunden, der giver hurtigere turnaround tider og bedre kundeservice.

Flådestyringen skal passe til din flåde, ikke omvendt

Skaber hurtigt resultater på bundlinjen

Det er vigtigt med en flådestyring, der passer til din helt konkrete flåde. Når det er på plads, vil du hurtigt se resultater på bundlinjen, så der er færre telefonkald, hurtigere fakturering og konstant overblik over fx chaufførens position og tidsforbrug. Hvem er tættest på en ændret afhentning? Er pakken leveret? Gør flåden effektiv med styr på alt – fra køretøjernes position til leveringsdokumentation.

Synchronicer Flådestyring minimerer manuelle processer, der kan koste forsinkelser og tab af vigtig information.

Hurtig disponering og overblik

Opret, planlæg og tildel nemt ture og leveringer i flådestyringssystemet, der sendes direkte til chaufførens smartphone/tablet. Der er overskuelig kommunikation mellem chauffører og disponent med et beskedsystem, der registrerer og gemmer samtlige dialoger. Flådestyringssystemet logger automatisk køretøjets position og placering på et kort, så disponenter altid har fuldt overblik. Derved bliver disponeringen effektiv.
Få beregnet den forventede ankomsttid til leveringsstedet så tit du ønsker. Det betyder, at disponenten altid er opdateret om hver eneste turforløb, og I kan imødegå og varsle kunder om forsinkelser i god tid.

Download app – og kør

Chaufføren downloader blot en app til tablet/smartphone og modtager listen med destinationer og rækkefølge. Herfra kan chaufføren afrapportere afhentninger og leveringer til kontoret. Appen registrerer alle start og stop undervejs, så alt er dokumenteret. I kan vælge at lade kunden følge leverancen online, så kørselslederen undgår at skulle holde kunden opdateret. Det er god kundeservice. Når chaufføren udfører en levering, gemmes GPS-position, info og tidspunkt. Kontoret kan se den registrerede POD med det samme, så leveringsdokumentation er klar, og I kan udskrive fakturaen med det samme. Det er også muligt at udvide dokumentationen med elektronisk kundesignatur.

Få det bedste fra Synchronicer og Volvo Dynafleet

Vi samarbejder med Volvo Dynafleet, så du kan opnå en komplet flådestyringsløsning, der kombinerer Volvo Dynafleets løsninger til fx køre/hviletid og overblik over brændstofbesparelse i samspil med Synchronicer Flådestyring.

synchronicer flaadestyring desktop v1
DET SIGER VORES KUNDER

Vi lever af tilfredse kunder

reference stefan frost frederiksberg kommune
“Synchronicer har hjulpet os med at gøre dokumentation nemmere på gaden. Vi har ligeledes fået optimeret arbejdsgangene markant ved at kunne analysere opgavetyper og data.”
Frederiksberg kommuneStefan Frost – P-chef
reference jonas larsen it chef sct transport
”Vi har arbejdet med SoftDesign i over 10 år, og de har altid været meget lydhøre over for vores behov. Deres løsninger er fleksible og kan tilpasses vores specifikke krav, hvilket har forbedret vores arbejdsprocesser betydeligt gennem årene. Med Synchronicer tildeler vi fx opgaver til chaufførerne og opdaterer informationer digitalt, som gør det nemt for os at fakturere hurtigere og holde styr på vores flåde. Det har gjort os mere effektive og sikret, at SCT Transport altid har været i front med digitalisering i branchen.”
SCT Transport A/SJonas Larsen – IT-chef
reference bent bodebjerg ringsted kommune
“Soft Design har i årevis leveret en fuldt digitaliseret løsning til vores opgavestyring. Gennem Synchronicer har vi effektivt håndteret omkring 6.000 opgaver årligt, hvoraf 1.200 er tips fra borgerne, som integreres direkte i systemet. En omfattende og dynamisk opgaveliste kræver en præcis og fleksibel løsning, både i den daglige drift og ved sygdom og ferie. Med Synchronicer kan opgaver løses på farten via tablet eller telefon, og den digitaliserede opgaveliste kan let flyttes til en anden medarbejder. Synchronicer gør komplicerede opgaver enkle, hvilket er en ægte kunst. Vi kan varmt anbefale Soft Designs løsning – og det har vi allerede gjort flere gange,” siger Bent Bodebjerg, der er driftsleder hos Ringsted Kommune.”
Ringsted kommuneBent Bodebjerg – Driftsleder
reference henrik carlsen gladsaxe kommune
“Synchronicer giver os et konstant overblik over, hvor meget der er blevet brugt på de enkelte opgaver – samtidig med at dokumentation er på plads med det samme.”
Gladsaxe kommuneHenrik Carlsen – Driftschef