Synchronicer FlådestyringBrugervenlig flådestyring, der skaber resultater
Brugervenlig flådestyring og transportløsninger optimeres med Synchronicer. Du vil hurtigt opnå resultater på alle aspekter af flåden og på bundlinjen.
Fordele ved Synchronicer Flådestyring
Færre telefonopkald mellem chauffører, kunder og kontor.
Fuldt overblik over flåden med online tracking af køretøjerne.
Elektronisk registrering af levering og mulighed for OTD og POD.
Komplet ETA beregning (Estimated Time of Arrival).
Geokodning af adresser sikrer, at chaufføren navigeres til den præcise destination.
Ingen montering – let etablering, da appen skal blot downloades til de anvendte smartphone/tablets.
Chaufførernes app virker offline, så chaufføren kan arbejde videre, selvom netværkssignalet forsvinder.
Automatisk gemt dokumentation for alle handlinger (detaljeret info om forløb, billeder og kontrol steps), der er samlet i ét system.
Autoadvisering pr. sms til kunden, der giver hurtigere turnaround tider og bedre kundeservice.
Flådestyringen skal passe til din flåde, ikke omvendt
Skaber hurtigt resultater på bundlinjen
Det er vigtigt med en flådestyring, der passer til din helt konkrete flåde. Når det er på plads, vil du hurtigt se resultater på bundlinjen, så der er færre telefonkald, hurtigere fakturering og konstant overblik over fx chaufførens position og tidsforbrug. Hvem er tættest på en ændret afhentning? Er pakken leveret? Gør flåden effektiv med styr på alt – fra køretøjernes position til leveringsdokumentation.
Synchronicer Flådestyring minimerer manuelle processer, der kan koste forsinkelser og tab af vigtig information.
Hurtig disponering og overblik
Opret, planlæg og tildel nemt ture og leveringer i flådestyringssystemet, der sendes direkte til chaufførens smartphone/tablet. Der er overskuelig kommunikation mellem chauffører og disponent med et beskedsystem, der registrerer og gemmer samtlige dialoger. Flådestyringssystemet logger automatisk køretøjets position og placering på et kort, så disponenter altid har fuldt overblik. Derved bliver disponeringen effektiv.
Få beregnet den forventede ankomsttid til leveringsstedet så tit du ønsker. Det betyder, at disponenten altid er opdateret om hver eneste turforløb, og I kan imødegå og varsle kunder om forsinkelser i god tid.
Download app – og kør
Chaufføren downloader blot en app til tablet/smartphone og modtager listen med destinationer og rækkefølge. Herfra kan chaufføren afrapportere afhentninger og leveringer til kontoret. Appen registrerer alle start og stop undervejs, så alt er dokumenteret. I kan vælge at lade kunden følge leverancen online, så kørselslederen undgår at skulle holde kunden opdateret. Det er god kundeservice. Når chaufføren udfører en levering, gemmes GPS-position, info og tidspunkt. Kontoret kan se den registrerede POD med det samme, så leveringsdokumentation er klar, og I kan udskrive fakturaen med det samme. Det er også muligt at udvide dokumentationen med elektronisk kundesignatur.
Få det bedste fra Synchronicer og Volvo Dynafleet
Vi samarbejder med Volvo Dynafleet, så du kan opnå en komplet flådestyringsløsning, der kombinerer Volvo Dynafleets løsninger til fx køre/hviletid og overblik over brændstofbesparelse i samspil med Synchronicer Flådestyring.