eArkiv – få dokumenterne med overalt

eArkiv giver dig de bedste forudsætninger for at holde styr på de dokumenter, som medarbejderne skal have adgang til – både på kontoret og når de er på farten.

Fra kontoret kan du nemt styre de vigtige dokumenter centralt, som straks bliver opdaterede og synkroniserede på medarbejdernes eArkiv app, der både fungerer på iOS og Android enheder.

En af de mange fordele ved eArkiv er, at medarbejdere stadig kan tilgå de vigtige dokumenter i appen, selvom de er offline eller uden dækning.

Læs mere om eArkiv på synchronicer.com

Fleksible løsninger

Brugervenlighed i fokus

Nem ERP integration

Innovativ mobil platform

Skræddersyede løsninger

Support i særklasse

Lad os tale om mulighederne

Få ekspertrådgivning og udvikling, der får dig i mål med it-projekter, der understøtter dine forretningsprocesser. Vi hjælper dig hele vejen: Fra rådgivning til udvikling af løsninger med fuld integration til jeres andre systemer.

Hvad kan vi gøre for dig?