Synchronicer LysanlægHold styr på lysvedligeholdelsen med Synchronicer.

Med Synchronicer Lysanlæg kan I nemt holde styr på vedligeholdelsen af lysanlæg. I kan både tilgå opgavestyringen fra computeren og bruge den tilhørende udførelsesapp, som medarbejdere kan anvende under eftersynet.  

synchronicer lysanlaeg illustration
synchronicer lysanlaeggets position

Gør gennemsyn og registrering hurtigt og effektivt

Systematisk gennemsyn af gadelygterne

Opret de anlæg, der skal efterses og bestemte lysruter, der kræver gennemsyn. Ruterne kan omhandle alt fra almindelige eftersyn, hovedeftersyn til udbedring af fejl. Derefter kan I fordele ruterne til medarbejderne eller materiel fra kontoret.

Effektiv udførelse af arbejdet

Når appen startes i servicebilen, får medarbejderen vist ruten og de lysanlæg, der skal besøges på et kort. Herefter skal medarbejderen blot følge ruten og undervejs registrere start, stop og arbejdet ved hvert lysanlæg med appen, der selv registrerer ruten.

Få ét samlet overblik og dokumentationssystem

Få hver gang det hele med

Ved hvert lysanlæg leder appen medarbejderen igennem de nødvendige registreringer. Medarbejderen kan også tilføje billeder og beskeder, hvor alt gemmes samlet. I kan også vælge, at visse registreringer automatisk skal oprette nye opgaver som fx afhjælpningsopgaver.

Søg nemt i opgaveforløb og dokumentation

Alle medarbejdernes registreringer bliver sendt til kontoret og organiseret overskueligt i systemet. Derfor kan I altid nemt finde dokumentationen – og til enhver tid følge de forskellige arbejdsprocesser.

synchronicer broendsugning desktop v1
DET SIGER VORES KUNDER

Vi lever af tilfredse kunder

reference stefan frost frederiksberg kommune
“Synchronicer har hjulpet os med at gøre dokumentation nemmere på gaden. Vi har ligeledes fået optimeret arbejdsgangene markant ved at kunne analysere opgavetyper og data.”
Frederiksberg kommuneStefan Frost – P-chef
reference jonas larsen it chef sct transport
”Vi har arbejdet med SoftDesign i over 10 år, og de har altid været meget lydhøre over for vores behov. Deres løsninger er fleksible og kan tilpasses vores specifikke krav, hvilket har forbedret vores arbejdsprocesser betydeligt gennem årene. Med Synchronicer tildeler vi fx opgaver til chaufførerne og opdaterer informationer digitalt, som gør det nemt for os at fakturere hurtigere og holde styr på vores flåde. Det har gjort os mere effektive og sikret, at SCT Transport altid har været i front med digitalisering i branchen.”
SCT Transport A/SJonas Larsen – IT-chef
reference bent bodebjerg ringsted kommune
“Soft Design har i årevis leveret en fuldt digitaliseret løsning til vores opgavestyring. Gennem Synchronicer har vi effektivt håndteret omkring 6.000 opgaver årligt, hvoraf 1.200 er tips fra borgerne, som integreres direkte i systemet. En omfattende og dynamisk opgaveliste kræver en præcis og fleksibel løsning, både i den daglige drift og ved sygdom og ferie. Med Synchronicer kan opgaver løses på farten via tablet eller telefon, og den digitaliserede opgaveliste kan let flyttes til en anden medarbejder. Synchronicer gør komplicerede opgaver enkle, hvilket er en ægte kunst. Vi kan varmt anbefale Soft Designs løsning – og det har vi allerede gjort flere gange,” siger Bent Bodebjerg, der er driftsleder hos Ringsted Kommune.”
Ringsted kommuneBent Bodebjerg – Driftsleder
reference henrik carlsen gladsaxe kommune
“Synchronicer giver os et konstant overblik over, hvor meget der er blevet brugt på de enkelte opgaver – samtidig med at dokumentation er på plads med det samme.”
Gladsaxe kommuneHenrik Carlsen – Driftschef