Synchronicer LysanlægHold styr på lysvedligeholdelsen med Synchronicer.
Med Synchronicer Lysanlæg kan I nemt holde styr på vedligeholdelsen af lysanlæg. I kan både tilgå opgavestyringen fra computeren og bruge den tilhørende udførelsesapp, som medarbejdere kan anvende under eftersynet.
Gør gennemsyn og registrering hurtigt og effektivt
Systematisk gennemsyn af gadelygterne
Opret de anlæg, der skal efterses og bestemte lysruter, der kræver gennemsyn. Ruterne kan omhandle alt fra almindelige eftersyn, hovedeftersyn til udbedring af fejl. Derefter kan I fordele ruterne til medarbejderne eller materiel fra kontoret.
Effektiv udførelse af arbejdet
Når appen startes i servicebilen, får medarbejderen vist ruten og de lysanlæg, der skal besøges på et kort. Herefter skal medarbejderen blot følge ruten og undervejs registrere start, stop og arbejdet ved hvert lysanlæg med appen, der selv registrerer ruten.
Få ét samlet overblik og dokumentationssystem
Få hver gang det hele med
Ved hvert lysanlæg leder appen medarbejderen igennem de nødvendige registreringer. Medarbejderen kan også tilføje billeder og beskeder, hvor alt gemmes samlet. I kan også vælge, at visse registreringer automatisk skal oprette nye opgaver som fx afhjælpningsopgaver.
Søg nemt i opgaveforløb og dokumentation
Alle medarbejdernes registreringer bliver sendt til kontoret og organiseret overskueligt i systemet. Derfor kan I altid nemt finde dokumentationen – og til enhver tid følge de forskellige arbejdsprocesser.