Synchronicer GræsslåningHold nemt styr på alle aspekter af græsslåning

Du får nemt overblik over græsslåningen med Synchronicer Græsslåning på kontoret og i appen, der fungerer offline og sikrer fuld dokumentation af arbejdet.

synchronicer graesslaaning
synchronicer,græsslåning,Synchronicer Græsslåning,Synliggør

Synliggør forløbet

Hold nemt styr på alle aspekter af græsslåningen, så der aldrig er tvivl om opgavernes status, fx hvis en borger spørger, om grøftekanten er slået for nylig.

Opret en tur for hver græsslåningsrute, så det fremover er nemt at fordele til medarbejdere eller materiel fra kontoret. Når medarbejderen starter app i klipperen, bliver ruten eller arealet for græsslåningen vist på et kort.

Appen registrerer selv ruten, positioner og opgavens afslutningstidspunkt. Medarbejderen skal blot følge ruten og undervejs registrere start og stop. Medarbejdere kan også skrive beskeder og sende billeder tilbage til kontoret med appen, hvis græsslåningen fx bliver forhindret. Alle registreringer, beskeder og billeder fra appen bliver straks gemt i systemet, og alle oplysninger kan altid søges frem på kontoret, og dokumentationen er automatisk på plads.

DET SIGER VORES KUNDER

Vi lever af tilfredse kunder

reference stefan frost frederiksberg kommune
“Synchronicer har hjulpet os med at gøre dokumentation nemmere på gaden. Vi har ligeledes fået optimeret arbejdsgangene markant ved at kunne analysere opgavetyper og data.”
Frederiksberg kommuneStefan Frost – P-chef
reference jonas larsen it chef sct transport
”Vi har arbejdet med Soft Design i over 10 år, og de har altid været meget lydhøre over for vores behov. Deres løsninger er fleksible og kan tilpasses vores specifikke krav, hvilket har forbedret vores arbejdsprocesser betydeligt gennem årene. Med Synchronicer tildeler vi fx opgaver til chaufførerne og opdaterer informationer digitalt, som gør det nemt for os at fakturere hurtigere og holde styr på vores flåde. Det har gjort os mere effektive og sikret, at SCT Transport altid har været i front med digitalisering i branchen.”
SCT Transport A/SJonas Larsen – IT-chef
reference bent bodebjerg ringsted kommune
“Soft Design har i årevis leveret en fuldt digitaliseret løsning til vores opgavestyring. Gennem Synchronicer har vi effektivt håndteret omkring 6.000 opgaver årligt, hvoraf 1.200 er tips fra borgerne, som integreres direkte i systemet. En omfattende og dynamisk opgaveliste kræver en præcis og fleksibel løsning, både i den daglige drift og ved sygdom og ferie. Med Synchronicer kan opgaver løses på farten via tablet eller telefon, og den digitaliserede opgaveliste kan let flyttes til en anden medarbejder. Synchronicer gør komplicerede opgaver enkle, hvilket er en ægte kunst. Vi kan varmt anbefale Soft Designs løsning – og det har vi allerede gjort flere gange,” siger Bent Bodebjerg, der er driftsleder hos Ringsted Kommune.”
Ringsted kommuneBent Bodebjerg – Driftsleder
simon birk thomsen it business partner hos dania connect
“Med Soft Designs Job+ app har vi sikret effektive arbejdsgange hos Dania Connect. Funktioner som direkte opgaveoprettelse, offline funktionalitet og automatisk tidsregistrering betyder, at vores disponenter nu undgår over 100 daglige koordinerende opkald fra vores flåde af lastbiler– vores telefoner bimler og bamler ikke uhensigtsmæssigt. Systemet kører på skinner og opdateres løbende. Samarbejdet, der strækker sig over mere end 10 år, bygger på gensidig respekt og en fælles forståelse for vores forretning.”
Dania ConnectSimon Birk Thomsen – IT Business Partner