Effektivisér med IT til mobile medarbejdere


Høj effektivitet kræver overblik, koordinering, systematisering og hurtighed – en udfordring for virksomheder med mobile medarbejdere. Hvor er medarbejdere, varer, biler og pakker, og er alt i orden og leveret til tiden? Med mobil IT service har du hele tiden svaret lige ved hånden.

 

Overblik og opdaterede systemer


Synchronicer er en løsning til mobil IT service. Data overføres via internettet mellem kontoret og medarbejderne på landevejen. Det giver overblik, opdaterede systemer og mulighed for hurtig reaktion og koordinering. 

 

Med Synchronicer får du:

  • Overblik over biler og medarbejdere som fx rengøringsassistenter, håndværkere, chauffører, inspektører og vægtere

  • Omgående fakturering af alle kørsler og leveringer med fuld dokumentation

  • Elektronisk signatur på levering og udført arbejde straks ved levering

  • Løbende optimering af kørselsruter

  • Hurtige og præcise informationer til kunder om ankomsttidspunkt og eventuelle forsinkelser

  • Fuld dataoverførsel mellem kontor og mobile medarbejdere

 

Sikker og brugervenlig mobil IT service


Alle vores løsninger leveres med en høj grad af sikkerhed og brugervenlighed. Der gemmes ikke data på de mobile enheder, og jeres data i systemet er altid beskyttede med kryptering og sikkerhedssignatur. Synchronicer kan tilpasses jeres fagsprog og arbejdsgange, så I får en brugervenlig løsning tilpasset jeres hverdag. 

 

Specialløsninger på standardteknologi holder prisen i bund


Synchronicer bygger på standardteknologi, derfor er prisen i bund, selvom I får en specialløsning. I behøver derfor heller ikke købe nyt hardware til kontoret. I skal bare bruge en smartphone eller car pc pr. mobil medarbejder.